TANT VARNING!

Jag kommer aldrig glömma hur de vuxna (tanterna) envisades om att köpa mjuka julklappar, alltid dessa strumpor! Gud som liten var det rena döden att få ett mjukt paket, dom hårda kantiga var mycket roligare. Men nu ska "ni" få höra.
Vad gör man själv? Inte ens vid 20årsålder. Jo man köper sin pojkvän massor av mjuka paket, visserligen lägger jag dom i hårda kantiga, men inuti är dom ju mjuka. TANT VARNING eller inte. Varför gör man sånt som man själv inte gillade som liten? Visserligen skulle jag själv bli glad om jag fick något mjukt i mina paket ( om jag får några ) t.ex raggsockor! Jag har ett par som jag fick utav Alfreds mormor, de är dem bästa jag vet. Dom är höga och är i fin färg! Jag älskar dom! Men men. Måste nog köpa mig ett par raggisar av någon så jag får lite fler och slipper ha sönder mina favoriter!

Idag kommer ALFRED hem. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0