positivet.blogg.se

Jag tittar omkring på Alvas blogg, inte läst den på ett tag insåg jag precis. Men jag ler lite smått när jag ser alla hennes blogginlägg, många innehåller "Hej Pappa".
Jag ler åt tanken på att han faktiskt följer sin dotters blogg. Skulle min pappa någonsin göra det?
Jag tror faktiskt inte det. Min mamma kanske skulle läsa min blogg om hon visste att jag hade en, eller jag har två. :D Men hon frågar inte.
Det är lite så jag saknar Alva ska ni veta, hon är stortstad flicka nu.
Och jag är fast i Sälen, Jag har valt det själv. Jag vet!

Jaja. Ta hand om er nu!
Ta hand om dig Alva om du ser det här!
Hoppas du stannar lite längre på jullovet!

Puss / Lindie

Kommentarer
Postat av: Alva

Saknar dalarna och alla där inklusive dig! jag ska försöka åka hem till dalarna så fort som möjligt när jag fått jullov.

2008-11-23 @ 15:47:21
URL: http://positivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0