Nu har jag något på min tråd.

När jag sitter och läser andras bloggar, ser jag att det är minst fyra st som faktiskt följer deras blogg dagligen. Jag är en av dem, men jag gör mig inte synlig varje dag, men andra gör. Antingen är min blogg fruktansvärt ointressant så ingen läser den, eller så vill ingen kommentera mina inlägg. Jag tror på det först nämnda, men jag vet ju inte.

Jaja. Det var bara en fundering. Jag skriver för min egen skull, och ingen annans. Men man får ju veta lite mer om en annan person om man läser bloggar osv.

Jag kollar i min agenda och ser att vi är snart i mitten på månaden och att vi snart är inne i december. Snart är det ett nytt år, och allt blir svårare.
DÅ har jag inte längre tillgång till upptill20, jag går inte längre gratis till tandläkaren och sjukvården.. Men sen finns det ju fördel(ar) också! Men ingenting som handlar om det nya året, det handlar om NÄR man fyllt 20. Inte året MAN fyller 20. Jag lider med er som fyller år i december! Ni får betala fast ni inte ens fyller år förrän om ett år nästan, menmen. Ni fick barnbidrag på sommarlovet till gymnasiet, det fick fan inte jag :)

Jaja, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0