Längtar efter julafton!

Åh, jag vet ju nu att det inte alls är långt kvar tills det är julafton och jag får ge mina julklappar till dem jag älskar och håller av.
De jag är extra nöjd med är till:
Mamma, Göran, Alfred, Anna-Maria. Det är dem jag verkligen längtar till att ge, för jag har lyssnat på vad de önskar sig och jag är nöjd själv med det jag köpt. Ja, herregud. Jag längtar, vill se lite lyckliga ansiktsuttryck. Jag säger inte att dom går och är sura hela dagarna, men det är något visst med att ge folk något, de ger mig ett stort lyckorus i kroppen!

Jag och Kattis har möblerat om i växeln nu, känns som vi sitter mycket bättre än vad vi gjorde tidigare. Nu sitter vi mot trappan, vi ser alla som går ner. Mycket bättre! Ibland är jag bra smart! :)

Jag sitter själv sista timmen för Kattis ska på linedance. Själv ska jag träna på friskis idag, den är Camilla från jobbet som har passet idag!
Det var mycket bättre musik än den ordinarie personen som har det passet. Synd att hennes pass i Lima är på onsdagar, när vi anser att det är det VIKTIGASTE passat i Sälen, menmen.

På torsdag ska jag och paulina kanske till Lima och boxas. Det kan bli kul, eller så är det inte alls kul. Det kostar 25kr gången, ganska dyrt kostnad, men det får gå.

Jaja, ha en bra dag!
En vecka kvar precis tills jag får lön! <3

Puss på er / Linda

Kommentarer
Postat av: Elin

För att få en bild som head så skriver du såhär där det står #head (i "redigera din befintliga stilmall"):

background: #FFFFFF url(http://www.bild.se/adressentilldinbild.jpg)

kom ihåg att ha rätt height och weight på headern också så bilden får plats.

Förstår du vad jag menar?

2008-11-17 @ 21:02:50
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0