Konstigt.

Jag klickade på en knapp som hette Översikt, och där ser jag! Jag hade ju fyra kommentarer! :| Det visste jag inte.
Vad trevligt att se. Tack för kommentarerna :)

Nu sitter jag på jobbet iallafall, som vanligt. Det är en dag innan fredag, egentligen skulle jag och alfred varit i borlänge och festat men jag kände inte för det iallafall. Måste försöka bli frisk :) Men nu kan jag iallafall andas igenom näsan, men lite tung i huvudet är jag ännu.

Jag läste på nätet idag, om djursex. Hallå! Jag spyr, jag mår verkligen illa över att se och höra vad dom tänker. Hur kan man njuta av att plåga sitt eget djur? Och sedan säga att man måste ta hand om sitt djur, är det sexet eller att man visar KÄRLEK. För jag anser inte att det där sexet är något annat än plågeri. "Hade inte hästen velat så hade dom sparkat till en hårt". Mja, är det så säkert det då? Om man ställer fram godis så hästen får äta på medans man pökar på den. NEJ FAN JAG MÅR ILLA!!!!
Detta borde vara olagligt!

Jaja.

Vad händer till helgen då? :)

Kramar / LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0