Julen är snart här.

Min mamma sa till mig igår när jag pratade om att jag längtade till julen och att jag längtade efter att alla ska få öppna och givetvis att jag skulle få öppna ett och annat paket. Så sa hon: Det känns som du tycker det är roligare att ge än att öppna själv, och det stämmer. Jag har 8 julklappar till Alfred. Och om ekonomin tillät så skulle folk få mera, men jag har inte råd. :)
Förresten så hittade jag en superfin jacka, men jag tror jag får nöja mig med min jacka som jag har i ett år till, dock luktar den bensin som fan, lika så mina skor och vantar. Så dom får tvättas när jag kommer hem, skit ont i huvudet tack vare det! :(

På söndag ska jag gå på julmarknaden hade jag tänkt, antingen med Sara om hon fortfarande vill, eller mamma. Alfred är i Jönköping då. På "data"mässa. Eller som i folkmun kallas: LAN, Datanördarnas nöje osv. Men okej.

Nu ringde det massvis, ha det bra! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0