Intressant hur folk tänker

Jag tycker det är väldigt intressant hur människor säger hur dom själva vill bli behandlade men  när det gäller de och hur de behandlar andra, så verkar de bara jobba emot sig själva. Jag säger inte att jag alltid gör som jag själv vill bli behandlad, men jag försöker.
Två dagar innan så säger dom: Är det något problem med mig så vill jag att du säger det till mig, annars kan jag ju inte ändra på mig.
Nej fine. Det accepterar jag.
Men sedan när man sitter med chefen och diskuterar jobbet och annat, så kastar man fram ett personligt påhopp, som är rent av fruktansvärt löjligt att man inte kunnat säga tidigare, då vet man inte om man ska skratta eller gråta.
Skratta tror jag?
För jag tror nog att man aldrig kan sluta förvånas hur människor vänder.
Vissa är som en bergodalbana.


Jag funderar på att starta eget, dock vet jag inte om det kommer att gå runt.
Jag hoppas på det.
Skulle nog verkligen trivas med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0