Deprimerad.

Hm. Det finns så mycket jag skulle vilja prata om justnu. Prata av mig lite skit. Alla mår bra av att få ruska av sig det man bär på sig, ibland blir väskan där bak väldigt tung att bära på helt själv,man behöver släppa på lite vikt och gå vidare.
Jag känner mig väldigt tung och omotiverad. Justnu hoppas jag att denna säsong kommer gå fruktansvärt snabbt, att vi snart är inne i April. Men när det är April är det kanske inte lika kul. Men justnu så vill jag inget mera.

Imorgon kanske är en sån där dag som man är glad på? Kanske?

Men justnu är det depp som gäller.
Får träna bort lite frustration och prata med Paulina ikväll då.


Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0