Boxning...

Idag ska jag och Paulina boxas. Om hon inte bangar ur, hon känner sig lite krasslig, så vi får se..
Jag har blivit något av ett träningsfreak, tycker det är asskönt och skojsigt! Men jag blir fan inget smalare, mina ben har blivit mycket större. (Ja det är väl säkert muskler) Men jag vill ju bli "smal-liten".. Men det blir jag då inte.

Jag har fått en påminnelse på 776kr från arbetslöshetskassan, men ja. Jag har inte ens fått en faktura, men jaja. Jag ska betala den nu, så är allt frid och fröjd. Men jag HATAR posten, dom verkar inte kunna sköta sitt jobb. Det är ju fan typ det enda dom gör. Kör ut post och sorterar. Kan dom inte lyckas med en liten sak som att sortera till rätt person? Nej, tydligen inte!
Sen skulle jag fått en till faktura för denna månad på nästan 400kr, så jag ska punga ut över 1000kr till arbetslöshetskassan. Så det känns ju mäkta skoj! :( Sen har jag massa utgifter till denna månad. Lagom till julen. Tur att jag typ är klar med julklapparna då. Att jag bara har kvar till lillasyster..
Nu vill jag att det ska bli den 24:e så jag kan få mina pengar! Börjar få en aning panik.

Ha en bra dag!
Själv är jag lite upprörd.
// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0