08-nummer.

Stockholmsnummer skrämmer mig.


Varje gång jag ser ett stockholmsnummer så hoppar hjärtat till. Jag vill inte prata med personen jag pratade med igår. Jag vet inte riktigt vad han ville ha ut av att ge mig Aktier i Skistar. Först trodde jag han skämtade, men han var verkligen seriös. Han skulle prata med Kerstin, hon är vd sekreterare och har hand om den årliga bolagsstämman. Och jag sa: Ja, gör det du. För jag trodde verkligen att han bara skojade. För vilken människa vill ge bort aktier till en okänd människa som sitter i växeln på Skistar AB Sälen? Ja, han tydligen! Men jag trodde verkligen inte att det fanns sådana människor, med så mycket pengar (?). Han har i alla fall pratat med Kerstin, och han tänker köpa det till mig. Jag fattar ingenting. Vad ska jag med dem till? Och vad vill han ha ut av att ge dem till mig? För ingenting är väl gratis va? Nej. Vad ska jag säga?

Jag sitter också och funderar vad 1 aktie kostar hos oss. Den är nog inte billig. Tänk om det bara är en snäll farbror som tyckte jag var trevlig och ville uppmuntra mig? Och inte alls hade några onda anledningar till att ge mig aktier.  Vad tror ni?


Igår var jag på boxning till Risätra Skolan, det roliga var att min gamla kompis Cizzi (Josefine) höll i boxningen och jävlar vad det tog! Träningen började vid sju, och vi var klara vid halv nio. Snacka om att jag känner mig mörbultad idag. (Det var ingen som slogs på varandra, utan på sådana där paddar eller vad fasen det heter) När det var folk som man inte kände som var med så ville man inte ge upp i första taget, så jag kämpade på som fan, och jävlar vad det tog! Herrejävlar! Det blir samma visa nästa vecka också! Tur det är fredag idag : ).

Nu sitter jag och väntar på frukt, jag är lite sugen på typ kiwi eller en GOD mandarin, inte dom som serverades i onsdags, typ ruttet.  Vi får väl se vad Jalse har att bjuda på idag!


Trevlig helg!

Kram från en tjej med skakig kropp. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0