Livmoderhalscanser vaccin..



God kväll kära läsare!
Idag har jag fått äta julskinka för första gången detta år, och gud som jag njöt av varje tugga. Jag har även fått smörgåstårta idag som Anders på mitt jobb bjöd på. Även denna gång njöt jag. Jag tror inte jag riktigt har hunnit bli hungrig igen sen dess, men jag fick väl tvinga i mig lite mat som Göran så snällt hade lagat. Och nu är jag som en ballong. Egentligen skulle jag försökt orka mig ut i kylan, men jag pallar inte. Några sit-ups och lite hantlar får räcka för idag.
Jag vet att jag klagar mycket, men jag måste verkligen klippa mig nu! Ska nog ta och ringa Ingela och fråga om hon har någon tid här framöver. I need it.

Mamma funderar på att köpa mig vaccin mot livmoderhalscanser i födelsedagspresent, inte direkt den rockigaste presenten, men lätt prisvärt. Dock kostar det 4000kr.. :|
Tre sprutor måste man ta, jag gillar inte sprutor. Jag tycker de är obehagligt. Men ja, jag får se om jag får detta av henne. Det vore ju bra iallafall.
Någon av er som har någon erfarenhet av detta vaccin som dem visar på tvn hela tiden?
Jag 'är nyfiken på hur det funkar....

Nu är det bara 9 dagar kvar tills julen står och knackar på min dörr. Kanske får man öppna en och annan julklapp, kanske inte. Har jag varit snäll? Det beror ju på tomten. Jag skrev ju ett blogg-inlägg till honom, för jag hoppas ju på att tomten läser det..

Nedräkningen har börjat .... 9 dagar kvar



Så här såg man ut i somras innan håret växte ut och blev blekt.

Nu ser det ut så här.. Vackert? Nope.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och värma mig!

Ta hand om er.
Mycket kärlek / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0