Julen är snart här ju.

Idag är det tre dagar kvar tills jag får öppna julklappar igen. I lördags fick jag en döskalle-kakform, en svart fleecepläd, ett par solbrillor med döskallar och så fick jag och Alfred en varsin döskallekopp. J Fick även 500kr. Det var nice. J

Sen blev jag av med fem par jeans, som jag växt ur sedan jag börjat träna, skoj!! L Fick en hundralapp av syster för hon ville vara snäll, så jag fick därifrån med 600kr mer i fickan än vad jag hade tänkt. Så det var ju bra i alla fall.

Nu måste jag köpa mig nya byxor, som går över mina breda höfter och min nya rumpa. K

Min lillasyster fick en skiva som hon önskat sig av mig, och ett blått cocacola glas, så hon blev glad, kul att se någons lycka rusa upp i total lycka!


Jag är sämst på den lyckan, för jag är lycklig. Men det känns inte som det syns.

Men jag ska försöka visa den bättre.


Min man blev av med sin väska på bussen i fredags, hans kompis skulle ta med den ifrån Borlänge och la den där nere i de gemensamma facken, sedan hade någon tagit väskan när de kom fram till Malung. Det innehöll hans favorit tröja som han fått utav mig, en batteriladdare till hans mobil, smutskläder i storsta allmänhet. Han var inge vidare på bra humör i helgen, men det kan jag förstå. Varför snor man andras grejer, och speciellt smutstvätt?


Jag har hunnit med att uppvakta Amanda, varit på julafton till pappa, varit i öje och sagt godjul. Och sett på bio, " Vi hade i alla fall tur med vädret - igen"

Jag har inte ätit hemma på hela helgen, så jag hade ingen matdosa med mig idag. Tänkte jag skulle få prova den här bacon & broccolipajen, men ja. Det fick bli en ost och skink paj. Jag hade velat haft något annat, men jag orkar inte bry mig.


Jag ska bara jobba den här dagen, och imorgon. Sedan får jag ledigt i en dag, och sedan jobbar jag mellan 9-17 på juldagen. (Ingen lunch)


Men nu ska jag fortsätta jobba

Ha det bra!

/ Linda


Kommentarer
Postat av: emma

jag fick julkortet! tack! <3 godjul!

2008-12-22 @ 17:36:32
URL: http://emmaffs.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0