Juldagen = Jobb

Hejsan

Jag har varit på jobbet i två timmar nu, och jag kan säga. Att jag sitter av tiden bara. Enbart. Kommer inte ha någon lunch, utan får äta vid telefonen, det gör ingenting. Ringer det något? Nej 51 samtal på två timmar, det är ju ingen höjdare direkt.
Ska jobba till fem idag, sen vet jag inte vad som händer.
Jag hade ju velat åka ner till Malung, men att betala 200kr för att gå på lodparken kändes lite väl häftigt..

Snart ska jag slå igång Gubben Pettson, visste ni att han som spelar petsson är samma person som är becks granne? Nui vet ni. Jaja.

God jul på er.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jassåminsann! :) Fett!

2008-12-29 @ 10:08:09
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0