julbord.

Jag har just fått reda på att vi får låna Martins (läs: Alfreds pappa) bil. Dock får vi betala bensinen själva, och det förstår jag! Varför ska han behöva betala den? Men frågan är om det inte är lite för dyrt. Och enligt eniro tar det över 4 timmar att åka ner. Och vi ska på julbord kl. 19. Med andra ord kommer vi kanske bli klara vid nio-tio? Sen ska jag åka hem fyra timmar, då är jag fan inte hemma förrän mitt inatten, och jag ska köra. Jag är inte så säker på att jag vill det faktiskt. Men ja, jag blev nog lite opepp på köket nu också.
Så Alfred ska få kolla upp busstider, jag tjuvtittade lite nyss och det ser ut som vi måste stanna kvar i Sandviken tills på lördag, och det går väl inte heller? Fan så jävla struligt.
Jag hade ju kunnat om jag hade egen bil sovit kvar i Borlänge, och sedan åkt hem på lördagmorgon. Men ja. Nu är det så att det inte är min bil, och han ska ha bilen på lördagen. Varför ska allt gå åt helvete?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0