Ja.

15.15
Jag sitter på jobbet, och ja. Vad ska man säga? Jag har inte haft så mycket att göra. Svara i telefon mestadels såklart eftersom att det är min arbetsuppgift, när jag skulle jobba i ett program som heter Optimizer så var det för många inne i programmet så jag blev utslängd, så det har jag inte kunnat jobba med på hela dagen. :) (Optimizer är ett program som gör att ett annat program läser av fakturorna lättare)
Ja, skitsamma, det var inte så noga egentligen.

19.17
Jag tänkte berätta lite för er om mitt schema för de kommande veckorna innan jul! :)
5/12 Julbord (blev inställt såklart)
9/12 Lammet och Grisen
11/12 Fira min Stephanie
12/12 Tandläkaren
19/12 Fira Amanda
20/12 Julafton hos pappa
24/12 Julafton
25/12 Jobba 9-17
30/12 Fira julafton med A-m

Fullspäckat :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra kväll =)

2008-12-04 @ 19:28:22
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0