Imorgon kommer min man.

Imorgon kommer Alfred hem, och det ska bli skönt.
Jag älskar att få ligga och mysa med honom i sängen, och kanske få pill på ryggen? :)
Vid samma tid som han kommer så ska jag på boxning dock, men men..

Ska jag vara ärlig så trodde jag att det var fredag imorgon, eller jag hoppades innerligt på det.
Men det är  iallafall bara fyra dagar kvar som jag ska jobba innan det är julafton.


Satt mig och paketerade de sista julklapparna idag, det ska nog inte vara något mer nu, tror jag iallafall..
Jag längtar tills jag ska få träffa familjen (läs: på pappas sida) på lördag.. Äta god mat, Julskinka och sådant gott.
Ser även fram emot att ge folk de julklappar som de önskat sig, Hoppas alla blir glada, för då blir jag gladast!

Detta inlägg blev också trist.
Men jag vet inte. :)
Puss / Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0