hallo



Jag sitter hemma nu, har varit ute och gått med Nalle och mamma. Paulina hann inte till sju så vi kunde inte gå på brändan, men det gör ingenting. Det var fruktansvärt skönt att bara vara ute och gå idag. Nalle blir bara duktigare och duktigare.
Jag ska nog köpa en sele till honom, så ska vi ta och åka spark jag och min lilla gofis. :) Så får han springa av sig lite.

Åh, imorgon ska jag äta mat på Lammet, och gud vad jag har längtat. Jag kommer säkert inte orka äta någonting, men men. Både jag, mamma och Göran ska dit. Göran ska dit med några från hans jobb, och vi ska dit med Paulina och Marie från vårat jobb. :)

Annars har jag inte hunnit med så mycket mer idag.
Imorgon ska jag få veta vad mina nya arbetsuppgifter blir. R2-rapporter någonting. Det säger mig inte så mycket, men det blir nog bra. Det skulle komma in 10 rapporter om dagen, så. Det ska jag nog hinna med. :)

Jag skulle vilja ta med mannen på HC på lördag, men han kommer inte in, de är 20 .. så det sög ju. Han tycker ju om Afasi och Filthy, jaja. det är som det är...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0