Gaah.

Jag har verkligen haft fullt upp idag! Jag hinner inte andas mellan samtalen. Och varje samtal får jag be dom återkomma, för att det är 45minuters väntad. Och ingen vill ju vänta så länge. Tänk att ett driftstopp kan vara så sårbart. Hela Skistar har varit svårt nodd om man ska boka stuga.
Och jag, den förbannade jäveln får ta emot alla ´klagomål´, dom är fruktansvärt irriterade över att få vänta i 45 minuter. Och jag förstår det.
Jag tycker synd om dom, så dom säger: Inte är det ditt fel, du behöver inte känna någon skuld.
Nej det är klart. Men jag vill visa att jag inte skiter i gästen.
Jag är ju trottsallt deras första röst dom pratar med, om inte den är vänlig, vill dom då ringa upp igen?
Nej, tveksamt.
Jag hoppas jag gjort Skistar en tjänst genom att verkligen vara superduperduper trevlig idag,

Kommer åter imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0