En dag kvar.

Det är en dag kvar nu.
Imorgon får man sovmorgon, sova tills man vaknar. Fast känner jag mig själv så kommer jag vakna alldeles för tidigt, men jag ska försöka hålla mig vaken ikväll ganska länge, så jag kan sova ut imorgon. Vill inte vakna klockan sex.
Alla fyra ljusen är tända, och julgranen ska jag klä ikväll när jag kommer hem. Alla på kontoret slutar vid ett idag, utom jag. (och kanske någon på IT-avdelningen)
Äntligen har dagen kommit som jag längtat efter! Hoppas alla i min omgivning blir glad för julklapparna dom får..
Imorgon blir det ingen dator tror jag, eller det blir det antagligen.
Jag kommer dö av tristess. Jag ska fira julafton med mamma och Göran, och Alfred med sin pappa och familj.
Men men.

Hoppas ni alla får en riktig bra julafton!

P.s Ska jobba själv på Juldagen också, jippie. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0