7 dagar kvar.

Jag tänkte sätta mig ner igår kväll och skriva blogg men det glömdes bort så ni blev utan uppdatering.

Jag pratade om tidigare att jag funderade på att köpa sele till min hund, och det har jag gjort och gud vad han tyckte det var skoj att få springa framför sparken. I lördags var han ritkigt duktig, skulle lägga in en bild igår tänkte jag, men ja.. Det får bli sen? :)

Jag har ÄNTLIGEN bokat in en tid till frisören. 7januari kl 18. :) Klipp & Färg!

Var upp till min handledare idag, eller vad det heter. Hon tyckte det var konstigt att jag inte hade någon mail till jobbet. Så nu kanske jag får en? Maybe!

Gud vad dåligt inlägg det blev. Ska sluta skriva ..
Förlåt
/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0